четвер, 19 березня 2015 р.

Реформування у системі органів юстиції 

Шановні відвідувачі сайту сьогодні інформуємо Вас про процес оптимізації системи органів юстиції. Хочемо звернути увагу що дане повідомлення особливо актуальне для молодих та амбітних людей із юридичною освітою.
Міністерством юстиції України проведено аналіз діяльності органів юстиції і виявлено ряд негативних факторів що впливають на якість роботи відомства. Серед таких факторів зокрема низький рівень мотивації працівників (заробітня плата), надлишкова кількість керівних кадрів (на 9 працівників 1 керівник), подвійне підпорядкування, дублювання функцій, побутова корупція на місцях та інші. Для подолання цих проблем розроблено чіткий та прозорий план проведення реформи системи юстиції яка має ряд завдань і складатиметься із декількох етапів. Основними завданнями реформи є:
– оптимізація структури органів Мін’юсту (розроблено нову структуру, яка є значно ефективнішою);
– уніфікація системи територіальних органів(дає змогу створити одинакову побудову територіальних управлінь юстиції);
– оновлення кадрової структури відомства(дозволяє залучати до роботи нові добре мотивовані кадри);
Міністерство фактично реформовано в нову структуру. В процесі реформування застосовані абсолютно нові підходи. Так, рішенням уряду ліквідовані Державна реєстраційна та Державна виконавча служби. До реформи залучені міжнародні експерти та авторитетні організації такі як USAID та Ernst&YoungHumanCapital, які запроваджують модернізовану систему добору кадрів. Вперше незалежна кадрова комісія разом з USAID та Ernst&Young провели тести для кандидатів за принципами, які існують в приватному секторі. Це перевірка професійних та лідерських якостей, а також вмотивованості претендентів на зайняття посад у новій структурі органів Мінюсту. Було прибрано ряд кваліфікаційних вимог до кандидатів на посади.
На сьогодні Мінстерством юстиції України оголошено конкурс на зайняття 47 вакансій керівників у системі юстиції. Мова йде про посади начальників та заступників начальника на рівні областей а також про керівні посади в центральному апараті Міністерства. Документи на конкурс будуть прийматися онлайн або в офісі Мін’юсту на вул. Городецького, 13, де працюватиме кадровий центр (271-17-25). Після проходження тестування відбуватиметься співбесіда із кадровою комісією, в рамках якої кандидат повинен буде окреслити своє бачення реформ на тому напрямку, який він планує очолити. Єдиними формальними вимогами до кандидатів є п’ять років стажу у сфері права та вища юридична освіта. Документи будуть прийматися до 20.03.2015 року.
Поспішайте – залишився один день!


Солонянське районне управління юстиції